• +381 (0)11 3463 072
  • +381 (0)60 3463 072
  • Bijeg u planine
    Bijeg u planine

Bijeg u planine

’’Bijeg u planine’’ knjiga je o počecima snowboarda u Hrvatskoj, ali i istinita priča o šarolikoj grupici individua koja je odlučila potražiti jedan drugačiji put. Ti inovativni klinci okrenuli su leđa gradu i svemu što on predstavlja, otisnuli se put planina, na snijeg, i pokušali oživjeti one stare ideale poznate iz vremena hippy pokreta ili rock and roll revolucije šezdesetih. Ideale slobode, zajedništva, ljubavi i prijateljstva. Oni su zavezali daske za noge i otklizali pravcem postavljenim protivno vremenu, čiji su prolazak tako uspješno i dugotrajno negirali. Vrijeme ih je ipak na kraju uspjelo sustići, ali njihov put time nije postao obezvrijeđen, on je s planinskih vrhova samo premješten na područje konformizma života srednjih godina, gdje još uvijek obitava potpomognut golemom količinom vedrih uspomena. Po svojoj formi ova je pripovijest postavljena između romana, kratkih priča u nizu i putopisne proze, te je zaokružena slika tog vremena. Knjiga je oda generaciji koja danas živi običnim životom, ali nije zaboravila svoj bunt, koji nikada dosad nije bio medijski eksponiran.

Šifra: 159399
    2.564 din

Br.strana: 174