• +381 (0)11 3463 072
  • +381 (0)60 3463 072
  • Geografske širine čežnje
    Geografske širine čežnje

Geografske širine čežnje

’’Geografske širine čežnje prate naizgled nepovezive junake koji imaju samo jednu zajedničku stvar: svi su u potrazi za istinskom, dubokom bliskošću. Roman nas vodi širom cele Indije, od dolina do ostrva, od gradova do snežnih pustolina, razvijajući toplu lirsku priču epskih dimenzija. Upoznajemo se sa vidovnjakinjom koja razgovara sa drvećem i naučnikom koji ga proučava; geologom koji pokušava da okonča besmislene ratove oko glečera; ljubavnim parom koji je zašao u osmu deceniju života; majkom koja pokušava da oslobodi svog sina revolucionara; jetija koji žudi za ljudskim društvom; kornjačom koja se isprva pretvara u brod, a potom u ženu; duhom iščezlog okeana. I svi oni će biti deo jedinstvene vizije života, beskrajne poput univerzuma.

Šubangi Svarup je ovim romanom osvojila ne samo najprestižnije indijske književne nagrade već je postigla i zavidni međunarodni uspeh, jer je do sada preveden na više od dvadeset jezika. Geografskim širinama čežnje autorka je uspela da stvori jedinstvenu viziju čovečanstva u kojoj ima i lepog i ružnog, i ljubavi i zla, ali i misterija i tajni koje stalno otkrivamo u intenzivnom i smislenom odnosu sa prirodom.’’

Šifra: 200561
    1.089 din

Br.strana: 342