• +381 (0)11 3463 072
  • +381 (0)60 3463 072
  • Krug
    Krug

Krug

Video kaseta bizarnog, izopačenog sadržaja i telefonski poziv koji najavljuje smrt onome ko je kasetu pogledao, u poslednjih dvadeset godina postali su kultno mesto žanra strave i užasa, kako u književnosti, tako i na velikom platnu. ’’Krug’’ Kođija Suzukija pisan je kao detektivski roman sa elementima horora i fanatastike, kroz koji se moderna nauka prepliće sa drevnim legendama i sujeverjima i stvara dvojaku sliku: jedan savremeni, visokotehnološki svet velikih gradova sa jedne strane, i mešavinu krvi, mesa, prljavštine i tame, sa druge. To je prikaz postmodernog Japana koji ne može da utekne duhovima drevne religije. Svet u čijim se senkama skrivaju demoni.

Svojim majstorskim perom, pod kojim i najobičniji predmeti dobijaju patinu jeze, Suzuki čitaoce vodi od jedne do druge grozomorne scene i raspliće niti jedne kompleksne misterije na neočekivan način. Tamo gde nauka nema odgovore, na scenu stupaju stara verovanja, ljudska intuicija i primarni strah. Odlično osmišljen i vešto izveden, ovaj roman odvija se žestokim tempom, zbog kog knjigu nećete ispustiti iz ruku, ma koliko vas plašila.

Šifra: 152985
    891 din
    stara cena: 990 din