• +381 (0)11 3463 072
  • +381 (0)60 3463 072
  • Modni marketing: Savremene tendencije
    Modni marketing: Savremene tendencije

Modni marketing: Savremene tendencije

Knjiga ’’Modni marketing: Savremene tendencije’’ predstavlja teorijski i praktični okvir implementacije marketinških strategija u modnoj industriji. Autorka, profesorka Milica Slijepčević, u knjizi daje sveobuhvatan teorijski pregled marketinga u modnoj industriji, od tržišnih kretanja, pozicioniranja modne kompanije na tržištu, istraživanja tržišnih trendova, preko savremenih marketinških pristupa u modnoj industriji, do integrisanih marketinških komunikacija u modnoj industriji. Posebna pažnja posvećena je istorijatu razvoja mode, kao svedočanstvu vremena, kao i filozofskim i umetničkim aspektima mode. Marketing u modi istovremeno je nauka, filozofija i umetnost. Moda, kao umetnost, menja društvo nabolje, ističe autorka.

Prof. dr Radmila Janičić

’’Ova knjiga obiluje pravim pedagoškim pristupom savremenom poimanju marketinga mode. Marketing je pre svega živa nauka koja se svakodnevno menja i nadograđuje, a moda je način savremenog toka svesti u malom. Knjiga je sistematična, naučno obuhvatna, primenjiva i poučna, što je od posebnog značaja za savremenog studenta. Iako je savremena, ona u isto vreme prolazi kroz istoriju modnog marketinga uključujući i vreme posleratne Jugoslavije, što je neophodno za današnjeg mladog čoveka koji nije svestan naše modne moći iz tog perioda. Savremene tehnološke mogućnosti pospešuju potrebu i samim tim i prodaju. To se odrazilo i na visoku modu, kreiranu odeću, kao i na masovno tržište. Svako u svojoj niši. A opet i usled krize – niše modne industrije, kao i prodaja, prepliću se i čine nov mozaik. Neprestano kretanje modnih elemenata između visoke mode i masovnog tržišta novi je teren za igru koju treba dostojno da vode marketing menažderi mode.’’

Dr Leposava Zečević

Monografija „Modni marketing“ sa naučnostručnog stanovišta uspeva da multidisciplinarnu oblast marketinga uklopi i primeni na modnu industriju. Marketing disciplina i njeni principi su aplicirani na specifično i autohtono tržište mode. Kontekstualna analiza koju je autorka sprovela omogućava da se sagleda širi ambijent u kojem se razvijaju i primenjuju marketing principi za modno tržište. U tom smislu je obavljen i istoriografski prikaz, koji daje uvid u graduelni razvoj industrije i aplikaciju marketing principa na nju. Naučni doprinos monografije je u elaboraciji i aplikaciji discipline marketinga, u oblasti definisanja proizvoda i proizvodnog miksa u modnoj industriji, prikaza prodajnih strategija distribucije, sa osvrtom na nove tehnologije i nove kanale.

Dr Ana Bovan

Br.strana: 362

Izdavač: HERAedu