• +381 (0)11 3463 072
  • +381 (0)60 3463 072
  • Moramo razgovarati
    Moramo razgovarati

Moramo razgovarati

Zbirka priča.

Prva knjiga, zbirka priča Tanje Mravak „Moramo razgovarati“ objavljena je 2010. godine kao posljedica Nagrade Prozak za najbolji prozni rukopis autora/ica do 35 godina starosti. Zbirka je bila najnagrađivanija knjiga 2010. godine kada su joj dodijeljene Nagrada Jutarnjeg lista za najbolje prozno djelo 2010., Nagrada Slavić za autorski prvijenac (DHK) i Posebno priznanje Slobodne Dalmacije za kulturu.

Da se, ako je itko posumnjao, ne radi o slučaju, Tanja je potvrdila sedam godina kasnije, opet majstorskom zbirkom priča „Naša žena“ (Hena com 2017.). U međuvremenu, premda nije objavljivala nove priče, popularnost Tanje Mravak je rasla potaknuta njezinim kazivanjem priča (storytellingom) i kolumnama. I, naravno, prvom knjigom koja se čitala i prepričavala, kojoj se divilo, a koja je pomalo nestala s tržišta, pa je ovo reizdanje knjige već dugo nasušno.

Na prvom izdanju zbirke „Moramo razgovarati“ pisalo je: „Dramska snaga se ostvaruje dijalozima i karakterima likova danima tako uvjerljivo da ih možemo čuti kako stupaju i uzdišu u svojim sobama, kako im krv šumi u ušima dok ne čuju sugovornika (ili kako se prave da ga ne čuju). No, premda su dijalozi nosivi element ovih priča, puno važnije od njih su šutnje i rasjedi u razgovoru, mimoilaženja govornika, tišina.“

Uživajte u klasičnoj, jer to su one uvijek moderne i aktualne knjige, „Moramo razgovarati“.

Kruno Lokotar

Šifra: 168640