• +381 (0)11 3463 072
  • +381 (0)60 3463 072
  • Samo jedno proljeće
    Samo jedno proljeće

Samo jedno proljeće

U proljeće 1968. godine živote triju bratislavskih studenata, Štefana, Daniela i Pala, iz temelja mijenjaju turbulentni događaji uslijed liberalizacije komunističkoga režima u Čehoslovačkoj. Kroz vizuru trojice protagonista, pratimo energijom nabijenu atmosferu toga proljeća, neočekivana zbivanja te prevratničke političke događaje praćene grmljavinom tenkova. Fokusirajući se na unutarnje, emocionalne doživljaje autentičnih povijesnih događaja, Baláž je stvorio roman ispunjen snažnim emocijama, a koji je ujedno i suptilna psihološka studija likova čiji se intimni, emocionalni, kao i društvenopolitički stavovi formiraju uz stvarnost političkog prevrata u pozadini. Paralelno s temama holokausta, traume nasilne nacionalizacije i konfiskacije imovine kao i ruske okupacije Čehoslovačke, autor progovara o tabuiziranim idejama, prekršenim obećanjima, razorenim iluzijama i nadama, ali i o pronađenim ljubavima, kako među ljudima tako i spram umjetnosti, filozofije i književnosti. Ovo je najizrazitije autobiografski obilježen Balážov roman u kojemu je ispisao nadahnutu odu vlastitoj mladosti i idealima, uz posvetu brojnim prijateljima i poznatim slovačkim umjetnicima koji imaju važne uloge u radnji romana i tadašnjim autentičnim događajima.

Šifra: 168956
    3.445 rsd

Br.strana: 316