• +381 (0)11 3463 072
  • +381 (0)60 3463 072
  • Svjetla juga
    Svjetla juga

Svjetla juga

’’Svatko tko je čitao ’’Malu parišku knjižaru’’, poznatu knjigu njemačke spisateljice Nine George, znat će za njezinu teoriju liječenja literaturom. Ako se prava knjiga pročita u pravo vrijeme, ona može izliječiti i najteže probleme i neće trebati ni lijek ni psihoterapija. Književni ljekarnik, monsieur Perdu, prepisat će uvijek najbolji lijek. A najbolji lijek za najveće patnje jest knjiga ’’Svjetla juga’’ koju potpisuje anonimni pisac Sanary. Ta se knjiga treba čitati do tri stranice na dan. Do sada, ta je knjiga postojala samo u glavi autorice Nine George, iako su je mnogi tražili po policama knjižara i nisu je uspjeli naći. A onda se Nina George odlučila napisati upravo tu svoju zamišljenu knjigu koja je sad pred nama.

’’Svjetla juga’’ poetski je roman o ljubavi i moći književnosti, o alkemiji ljubavi, o blistavim i gorkim vrstama ljubavi, o svemu onome što nas zbunjuje i veseli s osobama koje volimo ili pokušavamo voljeti. I ovaj put imamo vlasnika putujuće knjižare, zove se Francis Meurienne koji ima neobičnu pomoćnicu Marie-Jeanne koja može vidjeti ljubav, i to doslovno, kao i sva ona srca koja su predodređena jedno za drugo. No što će ona učiniti s tom sposobnošću i kako joj pri tome može pomoći čarolija čitanja?’’

Šifra: 185847
    3.270 din

Br.strana: 250