• +381 (0)11 3463 072
  • +381 (0)60 3463 072
  • Iz beogradskih galerija: Likovne kritike i eseji
    Iz beogradskih galerija: Likovne kritike i eseji

Reč izdavača:

’’Sabrane likovne kritike i eseji kritičra, vajara, pesnika Balše Rajčevića.

Knjigu Balše Rajčevića, naslovljenu Iz beogradskih galerija – likovne kritike i eseji, prati proveren koncept. Sam naziv upućuje da je sastavljena od tekstova koje je upriličio povodom raznih prilika. Nastajali su slobodnim izborom, njegovoj osetljivosti inspirtivnih pojava, potom esejističkim osvrtima, napokon, zanimljivim stvaralačkim pobudama, koje je sretao u izložbenim prostorima, budući da je revnosno pratio scenu recentne izlagačke produkcije. O njima je objavljivao priloge u novinama i časopisima ili pak, predgovorima kataloga, koji su našli mesta u štampanim medijma poput Danasa, Književnih novina i Likovnog života.

Mada je iz njegovog pera nastao zamašan broj priloga, on se potrudio da sačini relevantan, krajnje sistematičan izbor, koji ga kvalifikuje pouzdanim znalcem materije kojom se bavio u sledu novije srpske umetnosti. Knjigom su obuhvaćena brojna imena … skrećemo pažnju na iscrpne i uverljive analize, koje se tiču Miodraga B. Protića, Dušana Otaševića, Miloša Šobajića, Aleksandra Cvetkovića, Ratka Vulanovića, Milije Nešića, Milice Stevanović, Zdravka Vajagića, Gligora Čemerskog i još nekih.’’

Šifra: 182193
    990 rsd

Reč izdavača: