• +381 (0)11 3463 072
  • +381 (0)60 3463 072
  • Prema novoj animaciji
    Prema novoj animaciji

Prema novoj animaciji

’’Hrvatski animirani film jedno je od stvaralačkih, kulturnih područja po kojemu je Hrvatska svjetski poznata u filmskim krugovima, on je dio svjetske povijesti animiranog filma, obrađen u svim inozemnim povijesnim knjigama koje dodiruju ili se posvećuju animiranom filmu. Iako je tijekom 1980-ih godina animirani film stagnirao, a na prijelazu u 1990-e proizvodno gotovo i zamro, koncem devedesetih, a osobito pred kraj 2000-e te tijekom prvog desetljeća novog stoljeća, doživio je pravu renesansu. No to je razdoblje ostalo slabo dokumentirano, nesustavno, tek prigodno, kritički praćeno, a historiografski nikako.

U tim okolnostima knjiga Mihaele Majcen Marinić jedinstvena je, jer je napravila ono što je posve nedostajalo: istražila i podastrla rasute, neobjedinjene i uglavnom nedostupne ili teško dostupe filmografske, biografske i bibliografske podatke, te ponudila sustavnu interpretaciju povijesnih okolnosti, proizvodnog dinamizma te stilskih promjena animiranog filma u promatranom razdoblju.’’

Dr. sc. Hrvoje Turković

’’Knjiga Miehaele Majcen Marinić bit će od velikog interesa svim hrvatskim filmolozima i povjesničarima umjetnosti, filmskim i likovnim kritičarima, autorima animiranih filmova, studentima humanističkih znanstvenih i umjetničkih studija te širokoj javnosti koja se zanima za vizualne umjetnosti. S obzirom na širinu opisanog područja ciljane publike, te na važnost vizualnih medija i umjetnosti za razumijevanje suvremene europske kulture, ovo djelo smatram veoma potrebnim i korisnim.’’

Dr. sc. Nikica Gilić

Šifra: 147741
    3.664 rsd